SB16 a Internet - help!

Autor: Marek Litwin (lima_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 18:46:44 MET DST

Czy ktoś mógłby udzielić informacji na temat wykorzystania mojego SB16ve w
Internecie.?
Chodzi mi o full-duplex, netmeeting i w ogóle przesyłanie głosu. Czy to
jest możliwe?
Kupiłem ostatnio modem Zoltrix 33,6 int. SVD i chciałem troszeczkę
rozszerzyć możliwości mojego PC.
Jeszcze jedno. W sklepach widziałem SB-ki z napisem INTERNETED. Mają one
kilka programów pod Intrnet. Czy to znaczy, że tylko one mogą chodzić w
Internecie?
Ewentualnie czy ktoś może podać mi dojście do tych programów, drajwerów?
Czy zainstalowanie ponownie mojego SB16 z dyskietek od nowego SB16 jest
możliwe?
Trochę tego dużo.!
Ale z góry dziękuję.

Marek "LIMA"  LITWIN