Re: Polskie litery...

Autor: Arkadiusz Kurowski (czak_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Jun 1997 - 10:38:35 MET DST

> Problem zas polaga na tym, ze pytajacy (najprawdopodobniej) nic dla
> siebie nie znajdzie na PSO, bo uzywa innego systemu niz
> Unix/Win/OS2/Apple/DOS...

> Sadzac z innych pytan, ktore zadal, domyslac sie mozna, ze chodzi o
> Amige. A o Amidze na PSO nic nie ma :-(
Tak, mam Amige.

> Nie chce rozpoczynac kolejnej wojny. Ja nie wiem, oczywiscie, kto i
> czemu wymyslil taki standard kodowania polskich liter jaki tam
> wystepuje. Nie wiem tez jakie dobre (powtarzam DOBRE) programy do news,
> poczty i WWW sa dostepne na ta platforme. (DOBRE to znaczy takie, ktore
> rozumieja MIME i pozwalaja sie konfigurowac).
Jezeli chodzi o WWW i poczty, to nie moge narzekac, ale ja mam inny format
kodowania polskich znakow i wasze ISO widze jak krzaczki.
> Amiga moze byc bardzo dobrem komputerem, ale do uzywania po polsku w
> sieci (w tym stanie oprogramowania) moze sie zupelnie nie nadawac :-(
I tutaj sie zgadzam.
> A czemu piszemy po polsku? Pisanie po angielsku byloby bardzo niewygodne
> (a tez znalezli by sie tacy, ktorzy by narzekali :-)
Chodzilo mi tylko dlaczego uzywacie polskich liter i nic wiecej. Zgadzam sie z
Toba, ze na angielski mogliby inni narzekac, poprostu liczylem, ze moze nie
bedziecie uzywac polskich liter.
> Wojtek

Arek