Re: Polskie litery...

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 10:08:12 MET DST

On 17 Jun 1997, Arkadiusz Kurowski wrote:

> Mam jedno pytanie. Dlaczego Wy uzywacie polskich liter. Uwazam to za
> calkowity bezsens, bo nie wszyscy pracuja w standardzie ISO lub wINDOWS.
> Pomyslcie czasem o innych i nie zachowujcie sie egoistycznie.

  odpowiedzieli mu
  Michal Rolka (MR>) :

MR> http://www.agh.edu.pl/ogonki/

  i Jarek Witkowski (JW>):

JW> Odpowiedź znajdziesz na:
JW> http://www.agh.edu.pl/ogonki/
JW> Polecam zwłaszcza lekturę Wstępu.

  Problem zas polaga na tym, ze pytajacy (najprawdopodobniej) nic dla
  siebie nie znajdzie na PSO, bo uzywa innego systemu niz
  Unix/Win/OS2/Apple/DOS...

  Sadzac z innych pytan, ktore zadal, domyslac sie mozna, ze chodzi o
  Amige. A o Amidze na PSO nic nie ma :-(

  Nie chce rozpoczynac kolejnej wojny. Ja nie wiem, oczywiscie, kto i
  czemu wymyslil taki standard kodowania polskich liter jaki tam
  wystepuje. Nie wiem tez jakie dobre (powtarzam DOBRE) programy do news,
  poczty i WWW sa dostepne na ta platforme. (DOBRE to znaczy takie, ktore
  rozumieja MIME i pozwalaja sie konfigurowac).

  Amiga moze byc bardzo dobrem komputerem, ale do uzywania po polsku w
  sieci (w tym stanie oprogramowania) moze sie zupelnie nie nadawac :-(

  A czemu piszemy po polsku? Pisanie po angielsku byloby bardzo niewygodne
  (a tez znalezli by sie tacy, ktorzy by narzekali :-)

  Wojtek