Re: Uprawnienia operatorskie

Autor: montero (montero_at_geocities.com)
Data: Sun 01 Jun 1997 - 23:04:01 MET DST

Zbigniew J. Tyrlik <zbig_at_gaga.system.gsl.net> wrote in article
<5mqrii$o7_at_gaga.system.gsl.net>...

> :-) Wlasnie.
> Jakos nie potrzebowalem koncesji tworzac ISP w roku 1991/92. Nie
> potrzebuje jej do dzis, pomimo ze APK ma troszke szybsze polaczenie
> niz .pl.

Dobrze, dobrze Tyrlik ale oni milczaco zakladali jakas elementarna
uczciwosc ISP-ow. Np.: umawiamy sie ze nikt nie kradnie, jesli koncesja
to latwiutka formalnosc majaca pomoc odsiewac zlodziei takich jak ty - let
it be. BTW, polaczenie wcale nie jest takie szybkie, twoj list dociera z
24-godz. opoznieniem, dla APK-u wina NASK-u oczywiscie ?

A.