Re: Uprawnienia operatorskie

Autor: Zbigniew J. Tyrlik (zbig_at_gaga.system.gsl.net)
Data: Sun 01 Jun 1997 - 05:50:42 MET DST

In article <199705152200.AAA04480_at_ornak.waw.pdi.net>,
Tomasz Leszczynski <zeton_at_waw.pdi.net> wrote:

>Pan naprawde podejrzewa, ze w koncesjonowanie takich uslug jak
>dostarczanie Internetu ma JAKIKOLWIEK sens? Przeciez to typowy

:-) Wlasnie.
Jakos nie potrzebowalem koncesji tworzac ISP w roku 1991/92. Nie
potrzebuje jej do dzis, pomimo ze APK ma troszke szybsze polaczenie
niz .pl.

>Chodzi o KONTROLE. Brak kontroli to brak wladzy. Puszczenie na
>zywiol. Na dzwiek tych slow kazdy urzednik, a raczej urzedas robi w
>spodnie.

Swieta ( OOps, konstytucyjna ) prawda.

>Nie wiem. To zreszta nieistotne bo najpierw trzeba sobie odpowiedziec

W odniesieniu do ISP - nic. Kupuj lacza, i dzialaj.
Powodzenia.

>Z powazaniem
>Tomasz Leszczynski

_zjt

Zbigniew J. Tyrlik  DoD# 0759  FJ1200 89-Silver...     kleks_at_apk.net
Free thinker, traveller, poet, happy father and husband....
Global One is not responsible for my acts. Neither am I.