Re: Falszywe e-maile

Autor: Tadeusz Olszewski (misoft_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 08 May 1997 - 23:39:54 MET DST

Tomasz R. Surmacz <tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w
artykule <5ksmu7$ju6$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> webpartner_at_ro.com.pl wrote:
> : Jaroslaw Rafa wrote:
>
> : > > A w ogóle, to powinno być zablokowane
> : > > dzwonienie na PPP z budek telefonicznych.
>
> : > A tu sie w 100% zgadzam. Zaden normalny uzytkownik majacy uczciwe
zamiary nie
> : > bedzie sie wdzwanial do sieci z budki.
>
> : W niektorych krajach Europy Zachodniej mozliwosc podlaczenia notebooka
> : do aparatu ulicznego staje sie standardem. Nikt tam na szczescie sie
nie
> : przejmuje Waszymi obawami. A moze w ogole zlikwidowac budki

> [...]

Proponuje zamknac numer 0202122 bo niby dlaczego udostepniac internet
kazdedemu kto tego chce. Proponuje tez zamknoc polbox, friko.onet, hotmail,
geocit.....
Trzeba tez poprosic ministrow i poslow o przygotowanie odpowiedniej ustawy,
na podstawie ktorej bedziesz mial prawo wylegitymowac mnie przed zalozeniem
mi konta i witajcie Ludowe Chiny. Acha, proponuje tez pozamykac wszystkie
darmowe konta na uczelniach, dlaczego ja podatnik musze placic za te konta
i pozwalac, aby te darmozjady robily rych w sieci, nie mowie juz o irc.. .
Na temat identyfikacji dosyc duzo pisano na tej grupie, polecam archiwum
grupy :-)

A teraz powazniej.

Mieszkam w nieduzym miescie na Mazurach (Elk) ok. 60000 ludzi. Nasz jedyny
udostepniacz internety zyczyl sobie jeszcze w grudniu 96, 80 nowych
polskich zlotych za konto na serwerze. (Gdyby kogos interesowalo, ktory to
dostawca, to informuje, ze to nie ten, o ktorym mozna przeczytac w
oficjalnym spisie NASKU, u tego serwer zapakowany stoi pod stolem, to ten
drugi dostawca). Oplata za konto plus oplata za lokalne polaczenia byla i
tak nizsza niz korzystanie z wezla TPSA w Olsztynie (u nas to byla III
strefa).
Ciekawe, monopolista zalatwil "monopoliste".
A teraz zagadka. Jak myslisz na komputrze z jakim procesorem pracowalbys
teraz gdyby nie konkurecja dla Intela ?
Acha, jezeli idziesz do sklepu, ksiegarni, ... i cos kupujesz, prosisz o
rachunek czy kros chce zobaczyc Twoj dowod osobisty. Jezeli bede naprawde
chcial zrobic komus kuku za pomoca internetu to nawet nie bedzie mi szkoda
20 zl na konto.

Pozdrawiam

--
Tadeusz Olszewski