Re: Zabrali mi konto - poradzcie cos, prosze...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 12:05:19 MET DST

Dnia 1 May 97 o godz. 11:15, Adam Jarecki napisal(a):

> Reasumujac: na stronie miesiecznika Internet (to jest chyba
> http://www.mi.com.pl/) jest aktualna lista providerow w Polsce. Trzeba tam
> zajrzec i potem podzwonic.

Poprawka: moze tam i jest gdzies link do tej listy, ale lista faktycznie
znajduje sie pod adresem
http://www.wsp.krakow.pl/providers/providers.html
I niekoniecznie trzeba dzwonic, bo z listy sa linki do serwerow WWW
wszystkich providerow, a na tych serwerach zwykle sa cenniki...
Mam nadzieje ze mi wybaczycie te reklame :-)

--
Pozdrowienia,
Jaroslaw Rafa                          Lista providerow Internetu w Polsce: