Re: Zabrali mi konto - poradzcie cos, prosze...

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 14:05:42 MET DST

Nina <sci00145_at_massmail.it.com.pl> wrote:
: Zarabiam raczej marnie i nie rozumiem, czemu mam placic komercyjnemu
: providerowi, skoro moj zaklad pracy udostepnia konta paru tysiacom
: pracownikow bez sprawdzania, jak (i czy w ogole) je wykorzystuja. Jezeli
: jednostka jest podlaczona do Internetu, to zakladaja konta wszystkim
: hurtem, bez pytania, czy ktos potrzebuje tego do pracy, czy nie.

: Jesli ktos wie, jakie sa przepisy odnosnie uprawnien pracownikow
: wyzszych uczelni do korzystania z kont, to bylabym wdzieczna za
: informacje. Chce sie odwolywac, a nie jestem nawet pewna, czy mam jakies
: szanse :(

Nie wiem nic o takich przepisach ogólnych, tzn. obowiązujących w
skali kraju. Dziwię się natomiast dyrekcji COI PW. Nie po raz
pierwszy zresztą. U nas na AGH konto może mieć każdy pracownik -
nawet portier i sprzątaczka (i w rzeczy samej, jedna sprzątaczka ma);
jedyne powody, dla jakich konto zamykamy to:
1) ustanie stosunku pracy (tzn. odejście delikwenta z uczelni);
2) nadużycie konta (np. do celów komercyjnych lub do jakichś
wybryków, włamań, itp);
3) niekorzystanie z konta przez ponad rok (w tym wypadku zakładamy,
że jest właścicielowi niepotrzebne).

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center