Czy cos sie stalo z siecia w Polsce?

Autor: Michal Kielkowski (mkielko_at_ratol.fi)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 19:10:41 MET DST

Od wczoraj, 97.04.29, późnego popołudnia praktycznie
nie mam kontaktu z Internetem w Polsce (piszę z Finlandii,
z wielkim trudem udalo mi się skontaktować z serwerem NASK,
mój lokalny w ogóle nie odbiera żadnych wiadomości z grup pl.*).
Czy coś się stało z siecią w Polsce, czy to wina zagranicy?
Problem dotyczy zarówno sieci TPSA, jak i NASK (ale tu jest
lepiej). Mój kolega ze Szwecji obserwuje podobne objawy.
Jeśli ktoś coś wie na ten temat, proszę o e-mail
(to jeszcze działa...:-)

Michał Kiełkowski, mkielko_at_ratol.fi