Dziwne odpowiedzi (Bylo Re: MIASTA W INTERNECIE)

Autor: Bartosz Maruszewski (bart_at_zsmeie.torun.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 14:16:04 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: Dziwne. Dostalem komentarze dotyczace jakiegos dokumentu rzekomo wyslanego na
: liste, a samego dokumentu nie dostalem...
: drugi taki przypadek, ze przychodzi odpowiedz na list, ktorego nie
: widzialem... Co jest grane?

Nie przejmuj sie... ja ciagle (ostatnio to sie BARDZO nasililo) czytam
odpowiedzi na listy, ktore przychodza dopiero na drugi dzien :))))

Bartek

--
E-mail B.Maruszewski_at_zsmeie.torun.pl
Każdy ma jakieś mądre zdanko w sigu, to ja też :)