Re: MIASTA W INTERNECIE

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 13:44:15 MET DST

Dnia 25 Apr 97 o godz. 12:42, Grzegorz Szyszlo napisal(a):

> Rany Boskie !!!!
> Powazna konferencja sie szykuje, a tu taki jeden wysyla niczym przecietny
> amator jakis attach w formacie worda. Ja tego nijak nie moge
> przeczytac. A zamiescic jakies info na WWW nie laska ?
> a wyslac ten sam dokument w postaci TXT nie laska ?

Dziwne. Dostalem komentarze dotyczace jakiegos dokumentu rzekomo wyslanego na
liste, a samego dokumentu nie dostalem... To juz chyba w ostatnim czasie
drugi taki przypadek, ze przychodzi odpowiedz na list, ktorego nie
widzialem... Co jest grane?
Czy to znowu jakies kombinacje po cichu na bramce news->mail sie odbywaja?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl