Re: Wysyłanie wiadomości tekstowych

Autor: Piotr Gas (gason_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 15:34:25 MET DST

Rafal Wielicki <rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl> wrote:
: Słyszałem że istnieje możliwość darmowego wysyłania krótkich wiadomości
: tekstowych na telefony komórkowe GSM. Czy to prawda - chodzi mi o
: możliwość wysyłki takich wiadomości na telefony abonentóe Ery GSM.
: Jeśli ktoś wie jak to zrobiś prosiłbym o podesłanie mi krótkiej
: instrukcji; na jak wysłać tekst "ZXX" na numer 602-265896
: Prosiłbym o odpowiedzi mailem jeśli to nie problem.
: Z góry dzięki.

     Patrz http://www.callisto.krakow.pl/gsm-send.html
     lub http://www.callisto.krakow.pl/gsm-wyslij.html

          gason

* In real life:  Piotr Gas                           *
* WWW Homepage:  http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~gason *