Wysyłanie wiadomości tekstowych

Autor: Rafal Wielicki (rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl)
Data: Sat 05 Apr 1997 - 13:35:18 MET DST

Słyszałem że istnieje możliwość darmowego wysyłania krótkich wiadomości
tekstowych na telefony komórkowe GSM. Czy to prawda - chodzi mi o
możliwość wysyłki takich wiadomości na telefony abonentóe Ery GSM.
Jeśli ktoś wie jak to zrobiś prosiłbym o podesłanie mi krótkiej
instrukcji; na jak wysłać tekst "ZXX" na numer 602-265896
Prosiłbym o odpowiedzi mailem jeśli to nie problem.
Z góry dzięki.

--
---+

   +---> Greetings from Rafal Wielicki
    mailto:rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl
    ISO 8859-2: ĄĆĘŁŃÓŚŻŻ <- National Upcase Characters