Re: Konto na FREE

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 04 Apr 1997 - 06:08:39 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<5htnth$lft$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> wrote:
> : On 2 Apr 1997, Szymon Sokol wrote:
> Pewnie. Tylko wtedy średnio wyedukowany user może sprawdzić, czy
> takie konto faktycznie istnieje. A tu, proszę bardzo, mogę sobie
> założyć konto jako Aleksander Kwaśniewski, jeśli tylko mi przyjdzie

> ochota - i ono *faktycznie istnieje*.

A co jesli istnieje inny Aleksander Kwasniewski, czlowiek o tym samym
nazwisku?
Czy powinien miec zakaz wypowiadanie sie publicznie, tudziez
korzystania z internetu?

Internet to ujawnia bardzo ciekawe aspekty tzw. wolnosci slowa czy
tez problemu wiarygodnosci mediow. Kazdy moze udac kazdego. Zreszta
na codzien dzieje sie to samo w polityce, prasie itp. Nigdy nie
wiadomo co ktos na prawde powiedzial a co wlozyli mu w usta
dziennikarze, co tez wycieli zminiejac sens wypowiedzi.
Sceptycyzm jest koniecznoscia.