Re: Konto na FREE

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 02 Apr 1997 - 15:45:21 MET DST

Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> wrote:
: On 2 Apr 1997, Szymon Sokol wrote:

: > Ja również wysłałem z tych adresów postingi. Teraz wyobraźmy sobie,
: > że ktoś robi to nie 1 kwietnia, i nie w celach rozrywkowych, a w celu

: Ooops, panie Network Manager...:)))) od kiedy to do wysylania postingow
: za pomoca NNTP niezbedne jest konto pocztowe, na dodatek w postaci
: skrzynki dostepnej jedynie za pomoca siermieznego protokolu POP3?
: O ile mi wiadomo daje sie to robic z podobnym skutkiem bez rzeczonego
: konta, a kwestia tego, co pojawi sie w polu FROM: zalezy wylacznie od
: fantazji uzytkownika....!

Pewnie. Tylko wtedy średnio wyedukowany user może sprawdzić, czy
takie konto faktycznie istnieje. A tu, proszę bardzo, mogę sobie
założyć konto jako Aleksander Kwaśniewski, jeśli tylko mi przyjdzie
ochota - i ono *faktycznie istnieje*.

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center