Re: Konto na FREE

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 14:06:10 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:

: : Kazdy jesli bedzie chcial to zrobic wykona to bez zadnych klopotow - bez
: : wzgledu na fakt posiadania jakiegokolwiek konta. Nie uda sie zapobiec
: : wyslania listu - CEL autora zostanie osiagniety.

: Masz częściowo rację. Ja jednak, jeśli stwierdzam, że od autora
: takiego postingu odbija sie poczta, zakładam automatycznie, że mam do
: czynienia z nadużyciem. A jeśli poczta dochodzi, to jest to dla mnie
: pewne potwierdzenie, że ktoś tam się poczuwa do odpowiedzialności za
: to co napisał. Czy jest to właśnie ta osoba, której nazwisko figuruje
: w nagłówku, to osobna sprawa.

Ja nie rozumiem. Jeżeli można podać dowolny adres w polu From: to
chyba żaden problem podać tam adres który istnieje, dlaczego więc
uważasz że lepiej wcześniej założyć gdzieś konto - nie lepiej
skorzystać z już istniejącego? Mało tego, jak ktoś widzi list od
kompas_at_free.polbox.com, to się mu to raczej wydaje podejrzane,
natomiast jak zobaczy list od kompas_at_uci.agh.edu.pl to zwykle w
pierwszej chwili nie zauważy że to podróba.

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND