Re: Konto na FREE

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 03 Apr 1997 - 10:50:25 MET DST

Tomasz Kepinski <tomk_at_uucp.polbox.com.pl> wrote:

: A jakie to ma znaczenie ?
: Przeciez sam fakt istnienia konta nie ma wplywu na mozliwosc wyslania
: poczty (zarowno prywatnej jak i do grup dyskusyjnych).

: W Twoim liscie obawiales sie o mozliwosci dyskredytowania kogos dzieki
: posiadaniu konta na "free.polbox.pl", ktore nie jest weryfikowane.
: Ja uwazam, ze w dyskredytowaniu, w glupich badz chamskich kawalach, w
: zasmiecaniu grup dyskusyjnych mozliwosc weryfikacji jest kompletnie bez
: znaczenia!

: Kazdy jesli bedzie chcial to zrobic wykona to bez zadnych klopotow - bez
: wzgledu na fakt posiadania jakiegokolwiek konta. Nie uda sie zapobiec
: wyslania listu - CEL autora zostanie osiagniety.

Masz częściowo rację. Ja jednak, jeśli stwierdzam, że od autora
takiego postingu odbija sie poczta, zakładam automatycznie, że mam do
czynienia z nadużyciem. A jeśli poczta dochodzi, to jest to dla mnie
pewne potwierdzenie, że ktoś tam się poczuwa do odpowiedzialności za
to co napisał. Czy jest to właśnie ta osoba, której nazwisko figuruje
w nagłówku, to osobna sprawa.

: BTW - a teraz ja dla doswiadczenia udowodnie co nastepuje:

: Wykupie (zaplace ZYWA gotowka) za kompletnie fikcyjne konta u
: najbardziej znanych dostawcow Internetu.

: Czy ktokolwiek bedzie mi sprawdzal dowod osobisty ?

No, dobre pytanie. Trudno mi odpowiedzieć na nie. Chyba mam spaczony pracą
na uczelni światoobraz - u nas bowiem praktykuje się ohydne naruszenie
prywatności obywatela i konta studentom zakłada się po okazaniu
legitymacji. Dzięki temu jeśli ktoś wysyła listy jako Jan Kowalski
<kowalski_at_student.uci.agh.edu.pl>, to to *jest* student Jan Kowalski
(modulo możliwość włamania na jego konto).

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center