Re: chyba istotne...

Autor: Rav (mhcrav_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 21:29:31 MET DST

> Dokumenty prezentowane ponizej otrzymalem od kogos waznego... Publikuje
> je w trosce
> o przyszlosc Internetu w .pl.

> Napiszcie, co o tym sadzicie?

> Sorry, ze anonimowo, ale wole nie ryzykowac...

> Internauta

> **************************************************************************
> ************
> Departament Sieci Rozleglej Internet
> Warszawa, 1997-02-26

Fajnie, no to trzeba bedzie utworzyc grupe HACKER_at_man.lodz.pl zeby kazdy wiedzial jak
surfowac i nie zostac zlapanym. A powaznie to mnie takie BZDURY strasznie denerwuja.
Z definicji jak ktos nie umie obslugiwac internetu, to do niego nie wejdzie, a tym
bardziej nie zrobi mu krzywdy. No i ciekawe jak by ktos mial sie nauczyc obslugiwac
internet skoro nie moze do niego wejsc. Moze by tak SZKOLA JAZDY (oczywiscie offline),
albo na przyklad Surfowanie z instruktorem (wtedy adres pocztowy z duza litera L ),
jazda z ograniczona predkoscia np. L-ki tylko 2400 bps. Moze ktos ma jeszcze jakies
ciekawe pomysly ?
Na wszelki wypadek opatentuje dwie powyzsze nazwy, jeszcze pare miesiecy i zobaczycie ,
ze zrobie na tym majatek.:-))))))))))

                                                                Serdeczne pozdrowienia Rav

PS. A w ogole to jej wysokosc USTAWODAWCA zapomnial o karach za surfowanie po pijaku.

PS2. Eeeeee, chyba cos tu nie gra. Dzisiaj jest prima aprilis.