Re: Netscape i news

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_mail.hep.utexas.edu)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 22:58:52 MET DST

In pl.listserv.polip Aneta Baran <anetek_at_free.polbox.pl> wrote:
> Dokladnie tak. Miec konto na free.polbox.pl, to ciezki wstyd...

Ech... a) nie tyle gdzie ale w jakim towarzystwie; b) :) mial
zastapic cudzyslow wokol "wstyd", mniejwiecej; c) mialem nadzieje ze
wyniknie z reszty, iz ja nic do/przeciw free nie mam, jeno rozumiec
sie staram uogolnienia typu "free sucks" czy "free to fstyd"; d) tym
bardziej ze napisalem dalej ze sam zaczynalem od takiego "free"; e)
znam taka jedna lame - yrgh_at_free, mieszka teraz w moim pokoju, czasem
mowi do mnie per "bracie", co wcale nie zmienia obrazu ogolu; f) nie
zmienia go tez fakt istnienia anetek_at_free; g) adres @aol.com tez wstyd
:) ale tam nawet DNS nie potrafia dobrze zrobic, wiec...

_tmo
orzech_at_freenet.gfrn.org