Re: Netykieta i nowi w usenecie, bylo: Jak ominoć opłaty za teleon

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_wnaft.agh.edu.pl)
Data: Tue 01 Apr 1997 - 13:14:18 MET DST

In pl.listserv.polip Szymon Matuszewski <szymonm_at_wat.waw.pl> wrote:
> Nie, bo np. ja dostałbym to już ponad 20 razy i ponadto po powstaniu
> nowych grup. VETO !
dalczego? napisanie skryptu, który będzie sprawdzał From: każdego z
postingów i w razie wykrycia nowego osobnika wysyłał mu netykiete czy coś
to nie problem... Napisać porządnie, tak żeby kolekcjonował e-maile oraz
_imiona_i_nazwiska_ to nie zdarzy się tak, że ktos dostanie
netykietę po zmianie adresu mailowego. Chyba, że ktoś zmienia
jednocześnie nazwisko i e-mail... Na początek przescanować
news spool z agh, żeby skolekcjonować dane osób które już pisały
(na agh polip jest z conajmniej dwóch ostatnich miesięcy).
Więc z technicznego punktu widzenia jest to możliwe i nie widzę
(na razie) powodu dla którego miałbyś to dostać 20 razy.

Inna sprawa czy tak powinno być. IMO nie skrypty powinny uświadamiać
użytkowników o istnieniu czegoś takiego jak netykieta itp.

--c