Re: Domeny z jednym serwerem DNS.

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 28 Mar 1997 - 11:55:38 MET

On Fri, Mar 28, 1997 at 11:05:56AM +0100, DA_none wrote:
> seconadary DNS fajna rzecz ale po co kogos sztucznie zmuszac do jego
> ustawiania ... jedny sens drugiego DNS wtedy gdy stoi podlaczony
> do innego lacza .. zazwyczaj jak cos padnie to i tak nie chodza oba.

E tam, bajdurzycie.
Drugi DNS jest _bardzo_ ważny, jako że dzięki niemu poczta się kolejkuje
a nie jest zwracana z komunikatem 'host not found'.
Z tego też powodu stawianie dwóch DNS dla domeny w tejże domenie jest
równie dobre jak stawianie jednego DNS - pada łącze do domeny i dalej
nie ma DNS.

> uwazam ze NASK powinien byc drugim DNS'em dla kazdej domeny ...

A ja nie uważam. m. in. po to DNS jest systemem rozproszonym, żeby nie
obciążać pojedynczych maszyn krytycznymi informacjami.

pozdrawiam,
Beeth

--
<A HREF="http://akson.sgh.waw.pl/~chopin"> Piotr 'Beeth' Kucharski </A>
"I sometimes use MsWindows - that makes me appreciate Unix."