Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 00:11:31 MET

On Mon, 24 Mar 1997, Michal Szokolo wrote:

> A tu jest różnica. TPSA "telefoniczna" to banda lamerów i olewaczy. IMO
> należałoby od ręki połowę wyrzucić na zbity pysk, to może reszta by się starała.
No ale jakos ci z ktorymi dogadaywalem sie do tej pory byli ok :)

Wczoraj ku mojemu zdziwieniu zadzwol rano monter z TPSA i zapytal sie
jak dziala moja linja dzierzawiona, zapytal sie jaka mam predkosc
modemu i jakie mam osiagi w kb/s - na koniec powiedzial ze przydal by sie
pomiar linji i czy chce zeby go wykonali (za darmo) - Powiedzialem ze owszem
:)

Male zdziwko... (to zwykly montor dzwonil)

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

---
* Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer... *
     <-- For personal info get URL: http://www2.waw.ids.edu.pl/~tenox -->