Re: Rejestracja domeny pod ".pl"

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 00:17:38 MET

On Tue, 25 Mar 1997, Michal Hobot wrote:

> Niestety, goscie z NASK-u nie chca zarejestrowac domeny pod .pl.
Jakto NIECHCA ??? Co oni u licha moga chciec albo nie ?!?!?!?!?

> Pisza, ze do tego trzeba miec wlasne lacza miedzymiastowe.
moga sobie pisac do woli - operator krajowy DNS - MUSI I MA OBOWIAZEK
przyznawac takie domeny jakie sobie tylko klient zazyczy

> To w takim razie co robi www.chip.pl, www.rmf.pl itp?
Widac potrafia czytac i pisac ;)

> Moze ktos ma doswiadczenia w przekonywaniu ludzi z NASK-u?
znajdz stosowne RFC opisujace zasady przyznawania domentuzytkownikom przez
operatorow DNS'u
i wyslij do nasku... jak zignoruja to wal prosto do INTERNIC-u

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

---
* Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer... *
     <-- For personal info get URL: http://www2.waw.ids.edu.pl/~tenox -->

Wszystko co napisalem w liscie powyzej to moje prywantne opinje i zdanie.
Niema NIC wspolnego z polityka instytucji w ktorej pracuje.