Re: Pytanie o pomoc (FTP)

Autor: Bartek Papierski (bpapier_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 16:38:09 MET

On Wed, 19 Mar 1997, Rafal Maszkowski wrote:

> On 19 Mar 1997 01:19:32 +0100 Piotr Piatkowski <kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
> : Arkadiusz Mlynczak <kajman_at_free.polbox.pl> wrote:
> : : Jestem poczatkujacym "internauta" i prosilbym o pomoc bardziej
> : : zaawansowanych kolegow. Mam pytanie: czy moge sciagnac na swoj komputer (a
> : : program FTP jezeli nie mam go zainstalowanego u
>
> Nalezy też dodać, że wszystkie (mi znane) interakcyne programy do WWW
> znają tylko bardzo ubogi podzbiór możliwości protokołu FTP - nie umieja
> kontynuowac przerwanej transmisji, nie uzywaja daty pliku (zmieniaja ja
> [...]

Szczegolnie polecam cuteftp. Kiedy uzywalem do tych celow W'95
to korzystalem z tego programu. Ma duzo mozliwosci.

Pozdrawiam
* Bartek Papierski Lodz, POLAND
* bpapier_at_free.polbox.pl or bpapier_at_clubmember.org
* WWW PAGE: http://free.polbox.pl/b/bpapier
* LINUX, the choice of GNU Generation
*GARBUS KLUB LODZ-http://www.mousetrap.net/~garbklub
* garbklub_at_mouse.cyberline.net