Re: Rezerwacja domeny

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 12:26:21 MET

On Wed, 19 Mar 1997, Piotr Roszatycki wrote:

> Czy mozna wykupic domene, nie wykorzystujac jej?
> Chodzi o sytuacje, gdy nie mam jeszcze serwera, ale przydaloby sie
> zarezerwowac wlasna domene.

Kiedys, w zamierzchlych czasach czyli na poczatku rozwoju Internetu byla
taka zasada, ze domena byla rejestrowana jesli istnial server obslugujacy
te domene. Chyba tak jest w dalszym ciagu? O ile wiem maja byc dwa servery
jesli chodzi o rejestracje domeny. Nie bardzo wiem jak mozna sobie wykupic
domene? Moze chodzi o IP? To owszem, mozna wykupic "na zapas"

Jesli chodzi o prawne aspekty to nie wiem!

Marek Pokulniewicz