Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 15:09:12 MET

Antek Sawicki <tenox_at_waw.ids.edu.pl> wrote:

: eeee - gadanie mozna bylo miec telefon bez zadnego problemu
: trzeba bylo tylko pokombinowac... (i wcale nie potrzeba bylo
: miec zadnych znajomosci czy dawac lapowek...)

Ty tak dla jaj? Szkoda, ze nie wiedzialem wczesniej - zbilbym
niezla forse oferujac Tobie $500 za zalatwienie linii telefoniczych
na Saskiej Kepie i inkasujac samemu kolejne $500 za posrednictwo,
bo i tak byloby to sporo tansze od lapowek... :)))

--
	Leszek.