Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Qurczak (mk167280_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 17:29:28 MET

Tomasz Leszczynski <zeton_at_waw.pdi.net> napisał w artykule
<199703160150.CAA11663_at_ornak.waw.pdi.net>...

> Ostatnio w Warszawie bardzo sie poprawilo. Lacze sie zawsze za
> pierwszym razem i zawsze bezblednie co tylko utwierdza mnie w
> przekonaniu, ze za poprzednie nawalanki TP S.A. powinna mi zwrocic
> pieniadze, ale niech tam; nie bede Zielinskiemu zalowal; niech mu
> sie nadal wydaje ze odwala kawal dobrej roboty pomagajac TP S.A.
> obrabiac obywateli z ciezko zarobionych pieniedzy po to, zeby ratowac

> polska telekomunikacje (ktora jesli potrzebuje ratunku to raczej w
> formie uwolnienia od pasozyta z rodziny tepeesowatych a nie jego
> [...]

Potwierdzam - od miesiąca w Warszawie bardzo się poprawiło, nie wiem
dlaczego. Może dokupili modemów. Prawie nie zdarza się zajęty, ale
dalej bywa, że modemy się nie dogadują. Teraz połączenie udaje się nie
w 30u%ach, jak było wcześniej, a w około 80u.

--
                                 QURCZAK
                        Marcin Kowalczyk