Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 03:30:57 MET

On 15 Mar 97 at 21:17, Albert Geres pisal(a):

> Oto jak TPSA (0202122) wita mnie w swoim powitalnym screen'ie:
> (kreski moje)
> ÂLţÂB !! !! !! ˙ ä$ $"AD ď
> ˙ îçďěě äŕçŻ$ ô Ćçď
> â îB âú ä!¸D!á Ä ćć Ś rGC !++aŹ&¨e/fŹ` Ť%¨fne$Ä!!
> ŕĺĺ!ĆÉĄÂB !!x+f9 í ÂÂĚÄÝ Î/()ĹÉvÂÂß×n;˙

Sprobowalem to przetlumaczyc. Oto co mi wyszlo:

"Bzzz...tu TP S.A. Pocaluj nas w d***...bzzz...zadzwon jeszcze
raz...bzzzz...z powazaniem...bzzz...Krzysiu B. ..."

Jesli komus w tlumaczeniu wyszlo cos innego to nie roszcze pretensji
ale w moim slowniku instytucje typu TP S.A. nadaja wlasnie takim
kodem.

> Nie żebym był drażliwy, ale... NIE WIEM o co chodzi w powyższym
> tekście. NIE WIEM! Ale niestety muszę za nego zapłacić!

Przetlumaczylem. Wiesz juz za co placisz.

> Pomijam sprawę ciągle zajętego numeru - być może to cena sukcesu
> numeru 0202122. Ale jeśli za dwudziestym razem w końcu się łączę
> dostaje takie G****. Przyznacie, że można się WQ****.

Spoko. Mogli Ci to napisac otwartym tekstem. Jesli ci sie nie podoba
TP S.A. to wiesz co mozesz zrobic? Mnie sie tez nie podoba i wiesz co
robie?

> Dobraunoc!

Wybacz ale narzekania na TP S.A. to narzekanie na deszcz ze pada i na
slonce ze swieci. Takie sa prawa natury: TP S.A. rzadzi a ty za to
placisz.

> ps.
> Wybaczcie, ale podniosło mi się ciśnienie w oponach mózgowych.

Teraz to juz ja prosze o wybaczenie ale na dzwiek TP S.A. tez mi sie
cisnienie podnosi, wlos mi rzednie, glos mi blednie, psuje mi sie
humor i wypisuje potem rozne bzdety. Jeszcze raz przepraszam za
zasmiecanie listy problemami z takim G***** jakim jest TP S.A. Nie ja
zaczalem :-)

> :::-----------------------:::
> (:@|@:) Albert Geres (:@|@:)
> :\_/: pw_at_rubikon.net.pl : _ :
> :...:---------------------:...:

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Chce byc konstruktywny choc w dyskusji o TP S.A. wolalbym byc
destruktywny. Napisz czy TP S.A. zawsze wita Cie w ten sposob czy
tylko sporadycznie? Jesli sporadycznie to raczej ich wina. Mnie sie
zdarzalo ze po wpisaniu prawidlowego hasla i loginu pisalo "login
incorrect" (moze Zarzad TP S.A. zbieral akurat na nowe samochody).
Zdarzalo sie, ze nie dochodzilo do przyznania IP. Zawsze jednak
trwalo to tyle, ze nie daloby sie uwzglednic ewentualnej reklamacji
(czas polaczenia zawsze przekraczal magiczne 15 sekund) czyli zawsze
poszkodowany bylem ja - prosty abonent, ktoremy sie przysnilo ze za
zle wykonana usluge nie powinien placic.

P.S.S. Ostatnio w Warszawie bardzo sie poprawilo. Lacze sie zawsze za
pierwszym razem i zawsze bezblednie co tylko utwierdza mnie w
przekonaniu, ze za poprzednie nawalanki TP S.A. powinna mi zwrocic
pieniadze, ale niech tam; nie bede Zielinskiemu zalowal; niech mu
sie nadal wydaje ze odwala kawal dobrej roboty pomagajac TP S.A.
obrabiac obywateli z ciezko zarobionych pieniedzy po to, zeby ratowac
polska telekomunikacje (ktora jesli potrzebuje ratunku to raczej w
formie uwolnienia od pasozyta z rodziny tepeesowatych a nie jego
dokarmiania). Ale rzeklem: niech mu bedzie, rozliczy go historia.