Re: Gazeta Polska

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 11 Mar 1997 - 09:29:11 MET

Dnia 10 Mar 1997 08:51:05 +0100, js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Jaroslaw
Strzalkowski) pisal(a)

>Zgadza się. Może kiedyś powstaną poważne (nie fanzinowe) pisma
>wyłącznie elektroniczne. Ale stawiam dolary przeciwko fistaszkom,
>ze decydentom z GP nie o to chodziło - po prostu jakiś pacan się
>za głowę złapał i wymyślił, że wszystkie akcesy
>na stronę WWW, to właściwie należałoby traktować jako
>niesprzedane egzemplarze wersji papierowej. Bidulek :-))
>
>Ale tak właściwie, to mi to wisi, GP jest ostatnią rzeczą,
>którą bym teraz chciał czytać. W dowolnej formie. Hej.
>--

Sam opracowuje jedno pismo w formie (http://www.atm.com.pl/~hr/) WWW i
nikomu do glowy nie przychodzi, ze to zabiera nam czytelnikow. Zrezygnujemy
z tego jak padniemy. Nie jest to wersja pelna, ale jest tam 50% wersji
papierowej i to teksty najlepsze. A faktem jest, ze rynek reklam
bannerowych jest w Polsce cieniutki.

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html