Re: Do Macka Uhliga - LAP

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 19:41:45 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Wlasnie dowiedzialem sie, ze na konferencji Internet-Expo w Poznaniu, w dniu
> 10 kwietnia br. Maciek Uhlig ma, jako pierwszy prelegent na konferencji,
> mowic na temat listy aktualnych problemow polskiego Internetu.
> Jak sobie przypominacie, jakis czas temu na Polipie pojawila sie prosba Macka
> o nadsylanie uwag do przygotowywanej przez niego nowej wersji LAP. Od tego
> czasu Maciek na ten temat milczy - nie wiadomo czy przygotowuje nowa wersje i
> na ile jest w tym zaawansowany.
> W zwiazku z tym zwracam sie do Macka: Mam nadzieje, ze nie zamierzasz na tej
> [...]

Popieram!

(wiem, ze nie nalezy pisac listow typu "me too", ale z drugiej strony
Jaroslaw Rafa napisal dokladnie to, co i ja chcialbym wiedziec, wiec nie
ma sensu pisac tego drugi raz).

Ja przy okazji zapraszam na swoj "wystep" o serwisach informacyjnych, 9
kwietnia:
http://www.epublica.pol.pl/infosys.htm
Tezy niedlugo beda dostepne w Internecie...

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Projekt Winter