Re: Do Macka Uhliga - LAP

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_us.edu.pl)
Data: Mon 10 Mar 1997 - 19:49:54 MET

On 10 Mar 97 at 18:16, Jaroslaw Rafa wrote:

> Wlasnie dowiedzialem sie, ze na konferencji Internet-Expo w Poznaniu, w dniu
> 10 kwietnia br. Maciek Uhlig ma, jako pierwszy prelegent na konferencji, mowic
> na temat listy aktualnych problemow polskiego Internetu.

To prawda. Poproszono mnie o wygloszenie referatu na ten temat.

> Jak sobie
> przypominacie, jakis czas temu na Polipie pojawila sie prosba Macka o
> nadsylanie uwag do przygotowywanej przez niego nowej wersji LAP.

To prawda.

> Od tego czasu
> Maciek na ten temat milczy - nie wiadomo czy przygotowuje nowa wersje i na ile
> jest w tym zaawansowany.

Przygotowuje nowa wersje i nie jest w tym zaawansowany.

> W zwiazku z tym zwracam sie do Macka: Mam nadzieje,
> ze nie zamierzasz na tej konferencji przedstawic tego starego, nieaktualnego
> dokumentu sprzed dwu lat?

Zamierzam przedstawic go w postaci: co z niego jest zalatwione, co nie jest
zalatwione, i jakie nowe problemy powstaly.

> Czy zatem mozemy przed 10 kwietnia spodziewac sie na
> liscie nowej, zaktualizowanej wersji LAP, tak abysmy wszyscy mogli sie z nia
> zapoznac?

Nie wiem. Zastanowie sie nad tym.

> IMHO wypadaloby.

A dlaczego? Zaraz sie okaze, dlaczego to napisalem.

> Skoro powiedziales "A" (prosiles o pomoc), to
> powiedz i "B", czyli pokaz co z tego wyniklo.

Niewiele. Ty byles glownym dyskutantem w tej sprawie. Poza tym zebralem
doslownie pare wypowiedzi innych kolegow, a takze uwagi od dwoch czlonkow
zarzadu PSI. Jeden dyskutant chcial zobaczyc nowa wersje, aby dolaczyc
ewentualnie swoje uwagi.

> Mysle ze szacunek dla
> wspollistowiczow tego wymaga.

Alez oczywiscie. Jak zrozumialem z oddzwieku na moja prosbe, w polskim
Internecie nie ma w ogole problemow.

Pozdrowienia,

Maciek Uhlig