Re: TPSA - znowu krzaczki we wroclawiu

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 10:38:06 MET

On 6 Mar 97 at 2:17, Arkadiusz Osiak pisal(a):

> [...]
> dosyc sprawne dzialanie (teraz jest 2-ga w nocy) ale zawsze
> cos sie blokuje na "Do-WAN.wroclaw.tpnet.pl"
> Sytuacja jest najgorsza przy korzystaniu z telneta. Lacze sie z
> prorexim.com.pl na sewerze Mikrozetu we Wroclawiu i znaki wyskakuja mi
> z kilkusekundowym obciazeniem a wiem ze serwer dziala sprawnie.
> FTP z kolei osiaga duzy transfer ale sie dlawi co kilka sekund na
> dluzsze chwile. Dzieja sie rzeczy ktore wczesniej nie mialy miejsca.
>
> Moge miec tylko nadzieje ze ktos odpowiedzialny kiedys to zauwazy
> i sytuacja wroci do normy. byc moze trwaja jakies prace. Ale od

Obecnie korzystam z ppp bezposrednio z serwera na ktorym mam poczte
bo przy pomocy 0202122 szlo fatalnie. I chyba juz wiecej z 0202122
korzystac nie bed bo jak chlopcy z TP S.A. cos spieprzyli (na
przyklad po wpisaniu username:ppp i hasla:ppp wypisywal login
incorrect) to ja za to placilem. Chyba nie warto sie w to bawic a
wszystkim korzystajacym z 0202122 polecam przesiasc sie do
providerow. Zapewne po odliczeniu naciagactwa z TP S.A. i tak wam
wyjdzie taniej (u mnie 8 listow sciagalo 15 minut).

> Pozdrawiam
>
> Arkadiusz Osiak

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Skoro ta awaria tak dlugo trwa to moze TP S.A. specjalnie cos
"poprawila" zeby abonenci musieli dluzej wisiec na laczach i wiecej
placic? Zarzad TP S.A. tez nie od macochy i szmalu na samochody,
kobitki i winko potrzebuje.