Re: TPSA - znowu krzaczki we wroclawiu

Autor: Arkadiusz Osiak (osiak_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 02:08:25 MET

On Wed, 05 Mar 1997 21:36:04 GMT, pw_at_rubikon.net.pl (Albert Geres)
wrote:

>Po kilku miesiącach spokoju znowu pojawiają się krzaczki zamiast
>powitalnego ekranu TPSA. Dzwonię 0202122 i zamiast powitania mam
>sieczkę. Udaje się najczęściej za 2-3 razem. Kiedyś było to nagminne -
>parę miesięcy wszystko było OK. Teraz znowu wraca => czyżby zmęczyły
>się modemy?
>
>ps.
>Proszę osoby z wrocławia o podzielenie się swoimi doświadczeniami w
>tej delikatnej materii. Może to coś u mnie? (raczej nie:)
>

> :::-----------------------:::
> (:@|@:) Albert Geres (:@|@:)
> :\_/: pw_at_rubikon.net.pl : _ :
> [...]

  Dokladnie - cos musi byc nie tak.
  Tak sie sklada ze korzystam z Internetu praktycznie w ciagu calej
doby. Jestem z tych szczesliwcow, ktorzy maja bezplatny dostep do
Internetu w akademiku. Dzieki temu widze doskonale gdzie cos
szwankuje. Ostatnio Internet w Polsce sypie sie tak, ze ja przy
polaczeniu do swiatlowodu z transferem 10MB/s osiagam transfer
zblizony do modemu 14400. I nie mowie tu o polaczeniach w dzien gdzie
jak wiadomo obciazenie sieci jest najwieksze tylko o pracy w nocy.
Jeszcze tydzien temu moglem z niektorych serwerow ciagnac dane z
predkoscia do 50kb/s teraz srednia wychodzi ok. kilku kb/s (polaczenia
w godzinach 1, 2 w nocy) Polaczenie co chwile blokuje sie na kilka
sekund bez wzgledu na "site" z ktorym sie lacze.

  Badalem sprawe korzystajac z traceroute. Niby wynik pokazuje
dosyc sprawne dzialanie (teraz jest 2-ga w nocy) ale zawsze
cos sie blokuje na "Do-WAN.wroclaw.tpnet.pl"
Sytuacja jest najgorsza przy korzystaniu z telneta. Lacze sie z
prorexim.com.pl na sewerze Mikrozetu we Wroclawiu i znaki wyskakuja mi
z kilkusekundowym obciazeniem a wiem ze serwer dziala sprawnie.
FTP z kolei osiaga duzy transfer ale sie dlawi co kilka sekund na
dluzsze chwile. Dzieja sie rzeczy ktore wczesniej nie mialy miejsca.

  Moge miec tylko nadzieje ze ktos odpowiedzialny kiedys to zauwazy
i sytuacja wroci do normy. byc moze trwaja jakies prace. Ale od
tygodnia ?...

  Pozdrawiam

  Arkadiusz Osiak