Re: Problemy ???

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 18:24:58 MET

 Robert> Sebastian Malarz <sebmal_at_petex.bielsko.pl> wrote:
> [...]

 Robert> ja mysle, ze icm-owi sie dyski zapchaly, to w kazdym razie
 Robert> mowi; no i wielu ludzi badz uzywa icm-u bezposrednio, badz ich
 Robert> ulubione serwery korzystaja (acz nie chce mi sie teraz mapki
 Robert> ogladac)

To nie calkiem to, ale blisko. Owszem, news.icm.edu.pl mial dosc powazne
problemy -- mam nadzieje ze uda mi sie cos z tym zrobic w najblizszych
dniach. Mozna jednak sie spodziewac ze beda problemy jeszcze
przynajmniej dzis i jutro.

--J.
PS: o takich rzeczach sensownie jest pisac na adres news_at_icm.edu.pl