Domeny!!!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 15:53:57 MET

Ludzie!!!
Czy o tym nikt nic nie wie, czy tez dla wszystkich to jest takie banalne i
oczywiste, ze nikt ani slowa o tym nie mowi, a tylko ja sie wlasnie
"obudzilem"?
Swego czasu tyle dyskutowalismy o domenach... Czy wy wiecie, co sie w Stanach
z domenami dzieje? Slyszeliscie o eDNS-ie i AlterNIC-u ???
Ja na to trafilem przedwczoraj i glowa mala co tam sie dzieje... Czytajcie
grupe comp.protocols.tcp-ip.domains i zagladnijcie pod
http://www.alternic.net/.
Warto!!!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa