Re: Komunikaty TPNET

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 18:58:17 MET

In pl.listserv.polip Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> wrote:

: Jakie waskie gardlo? Nie rozumiem tego co napisles. Gdzie, w jaki sposob?
: Czy wedlug Ciebie lacze 1Mbit obslugujace caly ruch krajowy miedzy
: sieciami jest w stanie obsluzyc taki ruch? Tyle to ja potrafie wygenerowac
: w burstach na ruchu krajowym...tyle ze raczej w nocy, bo w dzien nie mam
: szans.

Jesli jestes w stanie o dowolnej porze (chocby w niedziele o 4 rano)
przepchnac tym laczem (miedzy TPSA, a NASK w Warszawie)
10MB w czasie krotszym niz 100 sekund, to jestem Ci winien piwo. :-)

Byc moze tam gdzies jest lacze 1Mbps, ale waskie gardlo jest wezsze.

--w