Re: laczenie z tpsa

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 17:20:07 MET

On 21 Feb 1997 18:07:06 GMT in pl.listserv.polip Witold Czeplin <wic_at_kaszub.ternet.pl> wrote:
: wiem ze sie nie ukazuje
: problem w tym ze kursor sie nie przesuwa po nacisnieciu klawisza p
: stoi w miejscu uparciuch
: moge wystukac 3xp nacisnac enter i
: access denied
: Tomasz Fidecki <Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl> napisał(a) w artykule
: <330E231D.6FFF_at_students.mimuw.edu.pl>...
: > Witold Czeplin wrote:
: > > potem password: i tu jest problem
: > > mogę naciskać p, P, z shiftem lub bez z cntr lub bez i nic
: > > nie daje sie wpisać żadna litera działa tylko Enter
: > > Próbowałem się łączyć przez Dialup i Hyperterminal
: > > z win95pl w obu przypadkach było tak samo.
: > hehe haslo jest "blank" czyli to co wpisujesz po passwd: sie nie
: > ukazuje.

Ludzie tutaj starają się pomóc, ale najlepiej żebyś zgłosił się do swojego
providera, czyli TP SA. Numer do Biura Obsługi Klientów powinien być w
książce telefonicznej.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec