laczenie z tpsa

Autor: Witold Czeplin (wic_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 14:58:41 MET

Mam głupi problem z łączeniem się z 0-202122.
Do tej pory nigdy nie łączyłem się z internetem bezpośredno
przez tpsa.
Objawy:
po ukazaniu się okna terminala następuje pytanie o
username: odpowiedź: ppp lub PPP Enter
potem password: i tu jest problem
mogę naciskać p, P, z shiftem lub bez z cntr lub bez i nic
nie daje sie wpisać żadna litera działa tylko Enter
Próbowałem się łączyć przez Dialup i Hyperterminal
z win95pl w obu przypadkach było tak samo.
Wszysko wygląda na skonfigurowane poprawnie.
Próbowałem się łączyć z okolic Gdyni.
Gdzie tkwi przyczyna?
Źle skonfigurowany system?
Coś się wali w tpsa?