Re: Polska AltaVista, indeksowanie, bylo: Jeszcze jedno pytanko

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 11:40:54 MET

In pl.listserv.polip Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
[...]
: Ide do takiej altavisty. wpisuje swoj www (mam go w swojej sygnaturce).
: I co dostaje ? ano dostaje 50 tysiecy roznych dokumentow. A ja chcialem
: tylko sprawdzic co serwer mi odpowie na moje imie, i nazwisko. Dlaczego
: tak sie dzieje ? dlatego bo admin nie mial zielonego pojecia ze istnieje
: jakis robots.txt , i nie zostal w zaden sposob poinformowany ze jakis
: robot go nawiedzil.

: No to tyle wyjasnienia. Ma sens to co napisalem ?

To zalezy juz od Ciebie czy umiesz wlasciwie sformulowac
pytanie dla altavisty czy infoseeka.
... jakie pytanie, taka odpowiedz ... ;-)

--w