Re: Re[2]: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 10:02:43 MET

Dnia 19 Feb 97 o godz. 20:35, Tomasz R. Surmacz napisal(a):

> [...]
>
> To ja jeszcze raz spytam pana sqlaska - kto go upoważnił do wysyłania
> swoich ogłoszeń na tę listę?

"Sqlasek" napisal o *pewnej usludze dostepnej w polskim Internecie*.
Jezeli to nie jest *sprawa dotyczaca polskiego Internetu*, to ja jestem
swiety turecki.
Usluga jest komercyjna, to prawda, ale czy wszystko co komercyjne musi byc od
razu be? Wielu ludzi wielokrotnie oglaszalo w tej grupie o roznych stronach
WWW i nikt im nie zarzucil ze spamuja. Czyzby dlatego ze nie chodzilo tutaj o
komercje? Kapitaliste - zabic! Stara, dobra zasada... ;->
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl