Re: TPSA <-> NASK Routing

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 15:54:15 MET

Dnia 20 Feb 97 o godz. 10:32, Marek Baczek napisal(a):

> Narzekales. Mozesz mi wierzyc, ze to nie byla zlosliwosc tylko skrot
> myslowy.

Oto jest moj *jedyny* list w watku "TPSA <-> NASK Routing" (przepraszam za
wyjatkowa sytuacje zacytowania *pelnego*, i to wlasnego, listu):

-------------- cytat begin ---------------
Dnia 17 Feb 97 o godz. 9:32, Wojtek Sylwestrzak napisal(a):

> In pl.listserv.polip Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:
> : Czy pomiedzy TelePsem a NASKokiem jest jakies polaczenie wewnatrz polski ?
> : bo routing z polski do polski poprzez USA jest conajmniej irytujacy.
>
> Oczywiscie. jest SunSITE ;-)
>
> A powaznie, to jest jeszcze linia 1Mbps miedzy NASK a CST w Warszawie,
> ale faktycznie cos sie zachowuje teraz dziwnie.

Jest przekladka w Krakowie (zreszta bylo juz o tym kiedys na polipie), ale
to z zalozenia tylko dla ruchu z albo do Krakowa. Mnie np. routing z
krakowskiego MAN-u do Ternetu w Kielcach (serwer jeszcze nie dziala, ale juz
jest domena i IP) idzie przez te przekladke.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Gdzie w moim stwierdzeniu o istnieniu "przekladki" pomiedzy sieciami NASKu i
TPSA w Krakowie widzisz jakies "narzekanie"?
Wszystko pozostale to nie moje slowa, tylko cytaty. Czytaj dobrze!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl