Re: DZIENNIKARZ: Spam i inne naduzycia sieci - nowa strona

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 19:02:17 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
PS> Prosze Pana, czy to znaczy, ze ja moge okreslic, ze wszystko, co od Pana
PS> dostane, a czego tresc mi sie nie spodoba, to jest spam? I moge to Panu
PS> odeslac kilkakrotnie?
PS> Bo to ja jestem odbiorca, i ja decyduje _po_tresci_ co jest spamem, a co
PS> nie?
PS> Nie ma co, idziemy w bardzo sensowna strone...
Posłuchaj... Jest coś takiego jak kill-file do którego mogę Cię wrzucić
i nie będę widział Twoich spamów. Inna sprawa, że dalej będzie zajmować
miejsce na moim serwerze. Jako administrator SWOJEGO serwera mam pełne
prawo skasować spam znajdujący się na MOIM serwerze. Oprócz tego z dobroci
serca mogę wysłać do administratorów innych serwerów informację o tym,
że znalazłem spam. Wtedy każdy (lub prawie każdy) skasuje ten spam samodzielnie.
Dlaczego zatem nie zrobić tego raz a dobrze ?

--
Artur Czechowski <arturcz_at_cyf.gov.pl>
tel. (22) 779 9829