Re: O podstawie prawnej...

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 18:40:20 MET

Szymon Sokol wrote:

> Artur Bartnicki <archie_at_igo23.igo.wroc.pl> wrote:
> : UFF! Zmęczyła mnie ta dyskusja, to się włączę.
>
> [----]
> : Uff. Ale długie wyszło.
>
> Długie, ale za to dobre :-)
> Obawiam się tylko, że adwersarzy i tak nie przekona...

Bardzo dobre! Mamy z grubsza okreslony temat odpowiedzialnosci provider
<-> provider. Teraz czas na reszte tematow...

--
Piotr "SQLasek" Skulski            mailto:sqlasek_at_snack.p.lodz.pl

Jak ucywilizowac polski Internet? Tak jak ucywilizowano swiatowy.
Przyklady: http://snack.p.lodz.pl/~sqlasek/featur.html