Re: O upowaznieniach...

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 14:14:09 MET

sqlasek_at_snack.p.lodz.pl (Piotr Skulski) wrote:

>Pomylka, prosze Pana.
>
>1. Ten kto ustalal zasady zapisywania na te liste uznal, ze jedyna
>czynnosc potrzebna, zeby sie na nia zapisac, to zgloszenie takiej checi.
>Technicznie taka chec sie zglasza wysylajac odpowiedni tekst do
>listserva. Zalozyciel i administrator listy ma pelna mozliwosc
>zorganizowania dostepu do listy zgodnie
>ze swoja opinia. Poniewaz postapilem zgodnie z tymi zasadami, moja
>obecnosc na tej liscie jest dokladnie tak samo uprawniona jak Panska.
>Jezeli probowalbym slac na liste maile, nie bedac czlonkiem listy, to
> [...]

1. Nie jestem zapisany na listę dyskusyjną Polip.
2. Wysyłam na nią postingi.
3. Ani mnie, ani, jak sądzę, nikomu innemu poza Panem, nie przyszło do
   tej pory na myśl, że jest to złamanie jakiegoś regulaminu.
4. Właściciel listy, o ile wiem, nie ma nic przeciwko temu - w
   przeciwnym wypadku nie istniałaby bramka news-mail :-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl