Ideologia Internetu

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 21:36:36 MET

Marcin Debowski wrote:

> Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
> : Prosze Pana, "dzialanie bezprawne" w normalnym swiecie znaczy - bez upowaznienia.
> : Nie wiem, jak Internecie...
>
> A to upoważnienie to musi być nadane jednogłośnie czy wystarczy zwykła
> wiekszość a może 2/3 ?. I kto taki jest upoważniony do upoważniania ?

Innymi slowy, QCIC - quis custodiet ipsos custodes?

(kto bedzie trzymal straz nad straznikami)

To ciekawy problem... z tej wielowatkowej juz dyskusji wylaniaja sie
calkiem ciekawe zreby filozofii czy tez ideologii Internetu. Przyznaje,
ze nie sadzilem, ze moje dosc proste w gruncie rzeczy pytanie wywola az
tyle emocji...

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Projekt Winter