Re: Łącze NASK-USA

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 19:32:27 MET

On 17 Feb 1997 14:58:45 +0100 Marcin Klimowski <marcin_at_usk.pk.edu.pl> wrote:
: Co się dzieje z połączeniem z USA ?!
: Problem jest od prawie tygodnia.....
: Czy naprawdę nikt w NASK nie wie co się dzieje ?!
: Czy to tylko słynne NASK'owskie podejście do klienta ?!
: Może już czas na jakiś komunikat.....

NASK nadal milczy (może nic nie wie?), ale routing jakby działa,
przynajmniej dla kilku domen, do których ostatnio wysyłałem listy ja lub
moi użytkownicy. Tymczasowo puscilem tą część poczty przez nasz inny
serwer, który jest w sieci TP SA i bardzo śmiesznie wyglądał mój list
do listy dyskusyjnej, który poszedł do Łodzi (mailertable) i wrócił też
poprzez Łodź bo tam mam drugi MX.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec