Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 14:46:35 MET

On 17 Feb 1997, Piotr Skulski wrote:

> Chle, chle, co daje dodatkowy efekt, ze jak wysle to samo ogloszenie do
> pieciu grup zwiazanych z tematem i jednej nie na temat, to wytnie mi ze
> wszystkich. I co, nie jest to 'karanie'?
  ---
  Coz, radzilem juz czytanie hierarchii news.admin.net-abuse.*

  Akurat w grupie news.admin.net-abuse.bulletins znalezc mozna FAQ
  "Current Spam thresholds and guidelines" tekst trudny (z wzorami) ale
  warto...

  Oczywiscie, zaraz sie moze podniesc szum czemu u nas (w pl.*) spam
  kasuje sie wedlug innych zasad, ale cancelboty dzialaja tak jak
  dzialaja... Nie sa w stanie rozumiec tresci. I kasuje sie nie za
  tresc... Ile razy mozna to tlumaczyc...

  Sprawa jest przecie inna: Kasowac czy nie? Jezeli kasowac do dogadac sie
  na jakich zasadach - i dalej robi to robot. Jezeli nie kasowac - to
  czytac gury glupot...

  A do reklamy - zalozyc liste dyskusyjna. Ci co sie zapisza beda czytac.
  Zalozyc serwer WWW z ogloszeniami. Utworzyc sobie wlasna grupe biz.*

  Rozwiazan sa setki. Ale wiem - bombardowanie na slepo wygodniejsze:
  mniej kosztuje i zajmuje mniej czasu.

  Wojtek