Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 14:21:38 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Jedna sprawa techniczna: kasowanie spamow dziala w taki sposob, ze albo
> kasuje sie spam ze wszystkich grup, w ktorych byl, albo znikad. Nie wiem na
> ile skomplikowane byloby przerobienie programu tak, zeby kasowal tylko z
> niektorych grup (wiedza to zapewne ci, ktorzy go uzywaja ;->), ale w tej
> chwili dziala wlasnie tak. Albo ze wszystkich grup - albo znikad. Posrednich
> mozliwosci nie ma.
> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Chle, chle, co daje dodatkowy efekt, ze jak wysle to samo ogloszenie do
pieciu grup zwiazanych z tematem i jednej nie na temat, to wytnie mi ze
wszystkich. I co, nie jest to 'karanie'?

I ma sie to nijak do administrowania grupami, przestrzegania zasad itp.

Wszystkiego dobrego,

Piotr Skulski

--
Uzywasz shareware?
Zarejestruj! Juz mozna - w Polsce! U mnie.