Re: Nowa karta sieciowa

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 12:16:38 MET

Ja ostatnio mialem problem (nierozwiazany) z EtherLink III, ktory uzywa
drivera 3c5x9.com i zada lsl'a w wersji co najmnie 2.11, mianowicie stos

lsl
3c5x9
odipkt
winpkt
tcpman

dzialal w dosie, ale w Windowsie nie nawiazywal polaczenia. Generalnie
nie dawal zadnych komunikatow, z traceowania wynikalo jakoby niemoznosc
zaalokowania pamieci dla tablicy ARP powodowala po pewnym czasie ARP
Timeout. Probowalem rozne wersje TCPMAN'a, zmiana karty sieciowej na
starszego EtherLink'a III (takiego, ktory zadowolal sie driverem 3c509)
umozliwiala polaczenie sie. Byc moze powinienem byl sprobowac inne
wersje odipkt, to mi kiedys pomoglo w podobnej sytuacji.

--
Krzysztof Murkowski
mailto:murek_at_ml.put.poznan.pl