Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 17:03:28 MET

On 16 Feb 97 at 15:34, Robert Maron pisal(a):

> [...]
> : Skoro juz musicie kasowac spamy (z czym ja sie osobiscie nadal nie zgadzam),
> to nie kasuj...
>
> : to w takim razie postanowilem spelnic prosbe Tomka Surmacza, ktory niedawno
> : proponowal, aby ktos opracowal nowy tekst, ktory ma wysylac maszynka do
> [...]
> : Tekst wyglada jak nastepuje:
> [...]
>
> niezly; ale wolalem poprzedni, on bardzo rozemocjonowywal odbiorce
> (vide squlasek :)))
> ten jest troszke za uprzejmy moim skromnym zdaniem i zaklada

Dokladnie tak. Tamten byc celowo infantylny i stanowil dla spamera
"cios w samo serce" i bardzo dobrze. Ale info o tym kto skasowal spam
jest bardzo potrzebne zeby oskarzony o spam mial jakies mozliwosci
protestu. To moze ostudzi zbyt zapalczywych antyspamowych bojownikow-
administratorow. Z tym, ze tamten spam kasowal automat to nie wiem,
moze info o wlascicielu automatu?

> robert
> --
> robmar_at_mimuw.edu.pl http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar